Fixa själv!
Några av de vanligaste felen vi får in kan du själv åtgärda lätt. Kika på våra filmer om hur du gör här.
Skicka in en serviceanmälan
Om du bor i Göteborg, Järfälla, Knivsta, Kungälv, Lund, Malmö, Uppsala, Växjö:
Gör en serviceanmälan till vår förvaltare Primär här.
Du kan även ringa 010-708 12 03
Om du bor i Karlstad, Linköping, Örebro:
Gör en serviceanmälan till vår förvaltare FF Fastighetsservice här.
Du kan även ringa 010-26 37 202
Om du bor i Helsingborg:
Gör en serviceanmälan till vår förvaltare Energiteknik här.
Du kan även ringa 042-15 69 90
Vid akuta ärenden efter arbetstid ringer du vår jour, 040-676 92 95
Om du bor i Umeå och Västerås:
En serviceanmälan gör du enklast via Mina sidor. Då kan du även lägga till bilder och du kan följa dit ärende.
Du kan även mejla kundservice@lansa.se eller ringa 010-148 80 00.
Vid akuta ärenden efter arbetstid ringer du vår jour, 0705-83 23 04
Om du bor i Ystad:
Gör en serviceanmälan till vår förvaltare HSB här.
Du kan även ringa 046-210 85 00